• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
Запис на консульський прийом
Опубліковано 15 червня 2025 року о 10:35

Шановні громадяни України!

Прийом для вчинення консульських дій у консульському підрозділі Посольства України в Нідерландах здійснюється виключно за попереднім записом особисто заявником через електронну чергу МЗС. 

Електронна ідентифікація в системі "е-Консул" здійснюється за допомогою додатків ДІЯ.Підпис, BankID або Електронного підпису. Детальну інформацію щодо порядку отримання зазначених засобів цифрової ідентифікації ви можете знайти нижче у цьому розділі. 

У разі виникнення проблем з Дією можна створити безкоштовний КЕП у додатку "Вчасно" https://cap.vchasno.com.ua/vchasno-kep-dlya-fiz-osyb/ і використовувати його для авторизації в е-Черзі (інколи Дія не спрацьовує при певних комбінація ОС і браузера).

Громадяни України, які потребують уточнення свої даних по військовому обліку можуть звертатися до технічної підтримки системи Резерв+ за електронною адресою: [email protected] із зазначенням своїм повних даних: ПІБ, РНОКПП, контактного номера телефону, дати народження та суті проблеми. Додаткову інформацію щодо процедури уточнення даних по військовому обліку можна отримати на офіційному вебсайті Міністерства оборони України.

Просимо мати на увазі, що після успішної реєстрації в електронній черзі, система надсилає повідомлення з вимогою підтвердити запис за 30, 7 та 3 дні до візиту. Якщо запис не буде підтверджено впродовж 30 годин після отримання повідомлення, його буде автоматично скасовано.

Перед записом просимо уважно ознайомитися з інформацією цього розділу, яка стосується функціонування оновленої черги МЗС, правил та особливостей попереднього запису. Перегляд наведеної інформації дозволить отримати вичерпні відповіді на усі запитання щодо електронної черги, шляхів створення електронного підпису та його зручного використання.

ПІСЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ НАВЕДЕНИХ НИЖЧЕ РОЗДІЛІВ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ В ЕЛЕКТРОННІЙ ЧЕРЗІ ПРОСИМО ПЕРЕЙТИ ЗА ПОСИЛАННЯМ: https://go.mfa.gov.ua/.

Актуальний перелік консульських послуг та відповідні тарифи консульського збору розміщені у розділах «Консульські питання» та «Тарифи консульського збору». Просимо уважно ознайомитися із відповідною інформацією та обрати під час реєстрації в електронній черзі саме ту послугу, яка Вам дійсно потрібна. В інакшому випадку, з огляду на автоматичні системні налаштування, консульська послуга не зможе бути надана (наприклад, якщо ви оберете «видача виготовленого паспорта громадянина України для виїзду за кордон» замість «оформлення закордонного паспорта», подати документи на виготовлення нового паспорта буде неможливо).

Найбільш поширені консульські послуги: 

«реєстрація набуття громадянства України за народженням» - передбачає подачу документів для оформлення первинної довідки про набуття громадянство України дитині, яка народилася за кордоном, або дитині, яка народилася в Україні та один із батьків якої є іноземцем (більше інформації – у розділі Набуття громадянства України за народженням)

«видача виготовленого паспорта громадянина України для виїзду за кордон» : якщо ви вже подали раніше документи для оформлення нового закордонного паспорта в Посольстві України в Нідерландах та за допомогою наданого номера паспортної сесії та сервісу https://passport.mfa.gov.ua/ побачили, що ваш паспорт «ПРИБУВ ДО ДИПЛОМАТИЧНОЇ УСТАНОВИ», отримати оформлений   паспорт можна з понеділка по п’ятницю з 12 до 13 год без попереднього запису

«продовження строку дії закордонного паспорта» - це внесення відмітки до наявного закордонного паспорта громадянина України для виїзду за кордон про продовження терміну його дії, що НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ  виготовлення нового закордонного паспорта (більше інформації – у розділі Продовження строку дії закордонного паспорта)     

«оформлення закордонного паспорта» як для дорослих ,так і дітей - подача документів для оформлення нового паспорта громадянина України для виїзду за кордон  (інформація щодо порядку оформлення закордонного паспорта – у розділі Оформлення закордонного паспорта)

«майнова довіреність» або «немайнова довіреність» - посвідчення довіреності з правом або без права розпорядження майном. Просимо врахувати, що кожна довіреність має бути зареєстрована у Єдиному реєстрі довіреностей на підставі заяви встановленого зразка від імені довірителя. Таку заяву оформлює консульський співробітник у день посвідчення довіреності (більше інформації – у розділі Документи та нотаріальні дії (довіреності, заяви) /  ВАЖЛИВО! Для вчинення нотаріальної дії вам необхідно надати проект документу (довіреності або заяви) у форматі Microsoft Word (*.doc, *.docx) на флеш-носії. Такий проект повинен містити усі відомості щодо заявника/довірителя/повіреної особи з конкретизацією повноважень, об'єктів рухомого/нерухомого майна тощо. Для уникнення зауважень до посвідченого в Посольстві документа з боку нотаріуса або інших осіб/організацій  рекомендуємо  звернутися і попередньо узгодити проект документа саме з тим нотаріусом/установами/організаціями, до яких  плануєте звертатися.

«засвідчення вірності підпису на документах» - засвідчення підпису громадянина України на різного роду заявах (заява для внесення довіреності до Єдиного реєстру довіреностей, декларація/довідка про сімейний стан для реєстрації шлюбу/партнерських відносин у Нідерландах, дозвіл на виїзд дитини за кордон, прийняття або відмова від спадщини, продовження виплати пенсії, згода на продаж спільного майна подружжя тощо). У разі оформлення заяви (декларації про сімейний стан) просимо одночасно отримати слот «засвідчення вірності перекладу документа», оскільки до такої заяви має додаватися засвідчений Посольством переклад на англійську мову (переклад здійснюється у Посольстві під час прийому).

«посвідчення факту, що фізична особа є живою» - видача свідоцтва, що фізична особа є живою та тимчасово перебуває у Нідерландах, що може, зокрема, потребуватися для надання до відділень Пенсійного фонду України для продовження виплати пенсії

«засвідчення вірності копій документів і виписок з них» - реєстрація для отримання цією послуги здійснюється у випадку потреби засвідчити копію документа для подальшого направлення в Україну (копія паспорта, свідоцтва про народження, ідентифікаційного номера тощо).

«прийняття на консульський облік» - взяття на консульський облік громадян України, які тимчасово або постійно проживають у Нідерландах   


Під час відвідання Посольства України в Королівстві Нідерланди просимо дотримуватися наступних правил:

  1. Просимо мати підтвердження права проживання на території Королівства Нідерланди (стікер, посвідка на проживання, підтвердження реєстрації в муніципалітеті тощо).
  2. Перед відвідуванням Посольства просимо уважно ознайомитися із правилами вчинення консульських дій у розділі КОНСУЛЬСЬКІ ПИТАННЯ.
  3. Отримання консульських послуг чоловіками віком від 18 до 60 років, в т.ч. в інтересах неповнолітніх дітей, здійснюється за умови наявності електронного військово-облікового документа, згенерованого засобами мобільного застосунку "Резерв +" (крім оформлення посвідчення особи на повернення в Україну).
  4. Якщо Ви плануєте звернутися до Посольства групою осіб (члени однієї родини, друзі, знайомі), необхідно створити реєстрацію для кожної особи окремо. Принцип реєстрації на прийом: 1 послуга = 1 запис = 1 особа
  5. Супроводжуючих осіб, які не будуть отримувати консульські послуги, просимо очікувати ззовні (за винятком супроводу осіб з особливими потребами, неповнолітніх дітей).
  6. Якщо Ви плануєте оформити декілька консульських послуг, необхідно забронювати окремий візит на кожну консульську послугу. Дві консульські дії – оформлення паспорта та вчинення нотаріальної дії – вимагають попередньої реєстрації на прийом до двох різних консульських посадових осіб, залучених до ведення прийому. Час для вчинення обох дій має бути обрано окремо. Не допускається реєстрація однієї і тієї ж особи з одного і того ж питання на різні дати. Всі записи, що дублюються, будуть видалені
  7. Якщо серед переліку консульських послуг відсутнє питання, з якого Ви плануєте звернутися до установи, будь-ласка, напишіть на електронну адресу [email protected] або телефонуйте до Посольства у години надання телефонних консультацій  +31-703-62-60-95,  +31-703-60-72-78,  +31-703-60-72-18  понеділок - п’ятниця 14:00 – 15:00
  8. Консульський підрозділ залишає за собою право скасувати/перенести реєстрацію на інший час, повідомивши про це заявника за залишеними під час реєстрації даними.
  9. Якщо у заявника виникли непередбачувані обставини, які не дозволяють з'явитись на прийом, необхідно якомога раніше самостійно скасувати запис.
  10. Прийом дітей з інвалідністю; осіб з інвалідністю (І та ІІ групи);  дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; учасників бойових дій здійснюється позачергово (за попереднім погодженням ).  З метою узгодження зручного часу і дня прийому такі категорії осіб надсилають повідомлення на електронну пошту [email protected] з контактними даними заявника та зазначенням консульської послуги, яку необхідно отримати.
  11. У разі втрати паспортних документів та необхідності термінового оформлення посвідчення на повернення в Україну просимо надіслати повідомлення на електронну пошту [email protected] з детальним описом ситуації та копіями підтверджуючих документів (протокол з поліції). За результатами розгляду повідомлятиметься про найближчий можливий час подачі документів для оформлення посвідчення на повернення в Україну. 

Відтепер для громадян України за кордоном доступна оновлена електронна черга для запису на консульські послуги.

Ми знаємо, що у громадян України виникало багато проблем з користуванням електронною чергою та своєчасним доступом до сервісів МЗС. Зібравши зауваження та побажання користувачів, МЗС створило оновлену е-чергу із простішим записом і більшою кількістю вільних місць.

Основні зміни та нові можливості:

1. Запис одразу на пів року вперед — тепер ви можете планувати візит заздалегідь.

2. Система підтвердження запису за 30, 7 та 3 дні до візиту. Це допоможе звільнити слоти, якщо хтось не зможе прийти, і дасть шанс записатися іншим.

3. Можливість додати до запису дітей — тепер ви зможете отримати більше сервісів за один візит.

4. Захист від “посередників” — ми посилили механізми протидії недоброчесним користувачам.

Оновлений сервіс також дозволяє:

- Легко керувати своїм записом через оновлений кабінет.

- Користуватися послугами, які автоматично перевіряють наявність необхідних документів для чоловіків призовного віку.

- Бронювати візит навіть на найближчі дні, якщо хтось скасує свій запис.

Перед початком запису в електронній черзі необхідно пересвідчитись, що в браузері вимкнута функція автоперекладача (з української мови на будь-яку іншу). В іншому випадку скористатись електронною чергою буде неможливо.

Запис через електронне звернення або у телефонному режимі не проводиться.

Система он-лайн запису створена МЗС України для безпосередньої взаємодії між заявником та консульським підрозділом Посольства. Використання системи посередниками чи юридичним особами заборонено! Просимо повідомляти про факти пропозицій третіх осіб щодо надання послуг з онлайн запису на прийом на електронну адресу: [email protected].

Діяльність таких посередників буде переслідуватись за Законом. Про отримання неправомірної вигоди будуть також поінформовані правоохоронні та податкові органи Нідерландів.

Якщо послуга надається не лише закордонними дипломатичними установами України, звертайтесь до альтернативного надавача послуги:

  • оформлення закордонного паспорта — послугу можна отримати у закордонних центрах ДП "Документ" (крім того, у центрах ДП "Документ" можна оформити ID-картку );
  • оформлення нотаріальної заяви / довіреності — послугу можна отримати у будь-якого нотаріуса в країні перебування (для використання на території України така довіреність має бути легалізована/апостильована. Апостиль/Apostille в Нідерландах ставиться у місцевому суді, нід. Rechtbank)
  • реєстрація актів цивільного стану — послугу можна отримати в органах РАЦС країни перебування (після засвідчення апостилем чи легалізації цей документ буде чинним в Україні; повторно реєструвати акт в українських органах — не потрібно)

а платформі ID.GOV.UA можна зручно та безпечно пройти електронну ідентифікацію за допомогою

  • е-підписів (на файловому, хмарному чи інших захищених носіях), 
  • Дія.Підпис 
  • BankID НБУ

Докладно про способи авторизації на порталі розповідає керівник із розвитку електронних послуг у Мінцифрі Мстислав Банік у навчальному відео.

Від початку повномасштабного вторгнення рф понад 8 млн осіб вимушено залишили територію України та нині тимчасово перебувають в інших країнах світу (більшість — у країнах Європи). Розв'язана рф агресивна війна спровокувала найбільшу міграційну кризу в Європі з часів Другої світової війни. 

Це спричинило вибухове збільшення кількості візитів та звернень до закордонних дипломатичних установ України. 

До прикладу, від початку війни на територію Нідерландів прибуло понад 120 тисяч громадян України. При цьому, відповідно до функціональних обов'язків лише 2 співробітники Посольства мають повноваження вчиняти консульські дії (оформлення паспортів, довіреностей, взяття на консульський облік, реєстрація громадянства України, оформлення декларацій про сімейний стан тощо).

Шлях до подолання цього дисбалансу лежить через створення дистанційних послуг, реінжиніринг бізнес-процесів та автоматизацію рутинних операцій. Міністерство закордонних справ України проводить активну роботу у цьому напрямі. Перехід Е-Черги на новий принцип авторизації є одним з перших необхідних кроків на цьому шляху.

Дія доступна на платформах, що сукупно охоплюють 99,9% мобільних пристроїв у світі: 

  • iOS - Apple (AppStore), 
  • Andriod - Google (GooglePlay) 
  • HarmonyOS - Huawei (AppMarket) 

🔗Завантажуйте застосунок Дія (diia.app) для свого пристрою.

👉 Якщо чомусь цей спосіб не спрацював, спробуйте авторизацію у Дії з BankID НБУ (навчальне відео - у блоці нижче).

Якщо чомусь цей спосіб не спрацював, спробуйте авторизацію у Дії з BankID НБУ (навчальне відео - у блоці нижче).


Як авторизуватись у застосунку Дія з Ощадбанком через BankID? 

Більше про електронний підпис - у освітньому серіалі на платформі Дія.Освіта.

лектронним цифровим підписом (ЕЦП) можна скористатися у багатьох життєвих ситуаціях:

  •  для віддаленого відкриття рахунків в українських банках, 
  • на порталі Пенсійного фонду (вхід на портал Пенсійного фонду за допомогою Дія.Підпис означатиме автоматичне підтвердження особи пенсіонера і виконання вимог для продовження отримання пенсійних виплат), 
  • порталі Мін'юсту тощо, 
  • але найбільше державних послуг доступні на Єдиному порталі державних послуг Дія 

Заходьте на Державні послуги онлайн | Дія (diia.gov.ua) та переконайтеся!

Що робити, коли з незалежних від вас причин отримати електронний цифровий підпис вищенаведеними способами не вдається?


1. Скористатися механізмом дистанційного відкриття рахунку в українському банку задля отримання доступу до авторизації через BankID НБУ 

  •  У розкривному блоці нижче дивіться докладнішу інформацію про перелік банків, що здійснюють віддалену ідентифікацію та верифікацію й водночас є абонентами-ідентифікаторами Системи BankID Національного банку України.


2. Зачекати на впровадження відповідних рішень, над якими наразі ведеться робота:

  • створення альтернативного механізму запису до Е-Черги (без використання ЕЦП) перш за все — з метою отримання послуг, які нададуть можливість отримати ЕЦП.   


3. Якщо послуга надається не лише Посольством , звернутися до альтернативного надавача послуги:

  • оформлення закордонного паспорта — послугу можна отримати у закордонних центрах ДП "Документ" (крім того, у центрах ДП "Документ" можна оформити ID-картку та посвідчення водія);
  • оформлення нотаріальної заяви / довіреності — послугу можна отримати у будь-якого нотаріуса в Нідерландах (для використання на території України така довіреність має бути апостильована)
  • реєстрація актів цивільного стану — послугу можна отримати в органах РАЦС країни Нідерландів (після засвідчення апостилем цей документ буде чинним в Україні; повторно реєструвати акт в українських органах — НЕ ПОТРІБНО).

Наведені нижче банки є абонентами-ідентифікаторами Системи BankID та використовують метод відеоверифікації для дистанційного відкриття рахунку (незалежно від типу ідентифікаційного документа, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаний на території України для укладення правочинів): 

👉 Якщо для першої реєстрації нового клієнта банк потребує український номер телефону, дивіться роз'яснення у наступному блоці

Деякі банки з переліку вище для першої реєстрації клієнта у системі потребують його український номер телефону.

Що робити у такому разі?

На щастя сучасні технології дозволяють придбати номер українського мобільного оператора у кілька кліків та у будь-якому куточку світу (де є інтернет, звичайно). Якщо смартфон підтримує технологію eSIM (електронна SIM-картка), а пакет послуг дозволяє активацію номера у роумінгу (за межами України), отримати український номер можна просто з дому й за лічені хвилини.

Усі найбільші мобільні оператори України мають пропозиції пакетів передплаченого зв'язку з eSIM. У відповідних розділах вебсторінок операторів можна перевірити підтримку Вашим пристроєм eSIM, отримати детальні роз'яснення щодо активації та дізнатися відповіді на поширені запитання:

ВАЖЛИВО! Перед придбанням номера обов'язково ознайомтеся з умовами надання послуг за обраним пакетом, зокрема, пересвідчіться у можливості активувати eSIM в обраному пакеті послуг за кордоном! Якщо виникають сумніви — уточніть у службі підтримки оператора.


👉 Як правило, український номер телефону потрібен лише для первинної реєстрації (відтак, оптимальними будуть тарифні плани передплаченого зв'язку). Після відкриття рахунку в банку Ви можете змінити номер на звичний закордонний (у мобільному застосунку чи через службу підтримки банківської установи).

👉 Банківський рахунок потрібен Вам лише для віддаленої ідентифікації на Електронна ідентифікація | Дія (id.gov.ua), щоб мати можливість авторизуватися в електронній черзі МЗС, використовувати застосунок Дія та отримувати велику кількість державних послуг онлайн. Також слід зауважити, що на відміну від більшості іноземних українські банки не стягують щомісячної оплати за ведення рахунку. Використовувати відкритий рахунок для здійснення оплат чи тримати на ньому депозит потреби немає, але донатити на ЗСУ буде зручніше!

Чому важливо мати податковий номер (реєстраційний номер облікової картки платника податків — РНОКПП)

  •  для пошуку інформації в державних реєстрах/інформаційних базах використовується РНОКПП особи
  •  РНОКПП забезпечує інтероперабельність реєстрів (так реєстри можуть автоматично обмінюватися інформацією)
  • інтероперабельність реєстрів лежить в основі роботи застосунку Дія та надання автоматизованих державних послуг, які покликані заощадити час та кошти заявників.

Отримати податковий номер (РНОКПП) можна дистанційно. Навіть якщо Ви постійно проживаєте за кордоном.  


Роз'яснення Податкової служби щодо отримання РНОКПП (у тому числі дистанційного та для громадян, які оформили постійне проживання за кордоном — ПМП)

Відповідно до розділу ІІІ Положення Nº 822 для проведення реєстрації, внесення змін, отримання Картки або відомостей з Державного реєстру використовуються дані документа, що посвідчує особу:

  •  паспорт громадянина України, 
  • паспорт громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання (для громадян України, які виїжджають за кордон на постійне проживання чи постійно проживають за кордоном),
  •  тимчасове посвідчення громадянина України.
  • Громадяни України, іноземці, особи без громадянства, що проживають або перебувають за кордоном та не можуть прибути до відповідного органу контролю в Україні, згідно з пунктом 7 розділу ІІІ Положення Nº 822, у разі необхідності отримання Картки, можуть надіслати поштою на адресу ДІС (04053 м. Київ, Львівська площа, буд. 8):

    •  Облікову картку Nº 1 ДР (див. посилання наприкінці)
    •  ксерокопію з чітким зображенням документа, що посвідчує особу. 

Документи, які  подаються (надсилаються рекомендованим листом) до органу контролю, повинні бути викладені українською мовою та не містити виправлень. Підпис фізичної особи на Обліковій картці Nº 1 ДР повинен бути засвідчений у встановленому законодавством порядку (нотаріально). При цьому документи, видані компетентними органами іноземної держави та складені іноземною мовою, повинні бути засвідчені в установленому законодавством України порядку та перекладені українською мовою, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Картка платника податків фізичної особи, яка проживає або перебуває за кордоном та не може прибути до відповідного органу контролю в Україні, може бути надіслана за письмовим клопотанням особи на вказану нею адресу за кордоном

До Облікової картки Nº 1 ДР вноситься така інформація, зокрема:

  • прізвище, імʼя, по батькові (за наявності);
  • дата народження;
  • місце народження (країна, область, район, населений пункт);
  • місце проживання (перебування) задеклароване (зареєстроване);
  • громадянство;
  • реквізити документа, що посвідчує особу (назва документа, серія (за наявності) та номер, дата видачі та уповноважений субʼєкт, який видав документ).

👉 Заповнюйте Облікову картку уважно та без помилок.  Виправлення у картці не дозволяються. Засвідчіть свій підпис у нотаріуса.


Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків: Про затвердження Положення про р... | від 29.09.2017 № 822 (rada.gov.ua) 

Форма №1 ДР (Додаток 2 до Про затвердження Положення про р... | від 29.09.2017 № 822 (rada.gov.ua))  

Контактний центр Податкової: Контакт-центр (tax.gov.ua) 

Електронний кабінет Податкової: https://cabinet.tax.gov.ua/

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux